Marketing mesterképzési szak
A Marketing mesterképzés célja, hogy a hallgatók mélyreható, stratégiai szemléletű tudást szerezzenek a modern marketing világáról, és képesek legyenek komplex üzleti problémák marketingorientált megoldására kreatív, adatvezérelt és fogyasztóközpontú megközelítéssel. A két éves képzési idő alatt a résztvevők nemcsak elméleti ismereteket sajátítanak el, hanem gyakorlati készségeket is fejlesztenek, amelyek elengedhetetlenek a versenyképes piaci jelenléthez.
A program során a hallgatók az alapozó gazdaságtudományi tárgyak mellett megismerkednek az integrált marketingkommunikáció, a marketing stratégia és döntéstámogatás, a fogyasztói magatartás, illetve a marketingkutatás tudásbázisával, mindezt a nemzetközi marketingkörnyezet és a gazdaságjogi környezet szabályozó elmeinek keretezésében. A képzés specializációjában kiemelt szerephez jut az innováció és a marketing kapcsolatrendszere, mindez a digitalizáció, a mesterséges intelligencia, a település-, a kultúra- és a kiskereskedelmi marketing szakmai viszonyrendszerének fókuszában kerül tárgyalásra.
A diplomát szerzett hallgatók – az elsajátított tudás birtokában - széles körben helyezkedhetnek el multinacionális vállalatok marketing osztályain, reklám- és médiaügynökségeknél, startupoknál, nonprofit szervezeteknél, vagy akár saját vállalkozásukban is kamatoztathatják tudásukat. A diploma lehetőséget biztosít vezetői pozíciók betöltésére, stratégiai tanácsadói szerepkörre, vagy további tudományos kutatások folytatására is.
A képzés során kiemelt szerepet kap a projektalapú tanulás, az interaktív szemináriumok és az iparági szakértőkkel való együttműködés, így a hallgatók már a tanulmányok alatt értékes kapcsolatokat építhetnek ki. A program ideális választás mindazok számára, akik nemcsak követni, hanem alakítani is szeretnék a marketing világának jövőjét.
A Wekerle Sándor Nemzetközi Egyetem négy féléves Marketing mesterképzése az évek óta sikerrel futó Kereskedelem és marketing Felsőoktatási szakképzés, valamint a Kereskedelem és marketing Alapképzési szak mellett harmadik képzési szintként teszi teljessé egyetemünk marketing képzéseinek palettáját.

marketing (Marketing)

A mesterképzési szak megnevezése
Marketing mesterképzési szak

Oklevélben szereplő szakképzettség megnevezése
okleveles közgazdász marketing szakon

Képzési forma
nappali, levelező (Oktatás havonta 2 alkalommal)

Képzési idő
4 félév

Képzés nyelve
magyar, angol

Tandíj
Nappali: 500 000 Ft / félév
Levelező: 500 000 Ft / félév
Ez a képzés diákhitellel is finanszírozható
Kérdés merült fel benned?
Írd meg nekünk!

