Marketingstratégia és -innováció mesterképzési szak
A Marketingstratégia és -innováció mesterképzési szak célja olyan jövőbeli vezetők képzése, akik képesek komplex marketingstratégiai döntéseket hozni az üzleti élet különféle szektoraiban és vállalati típusaiban, lokális és nemzetközi piacain egyaránt. A képzés célul tűzi ki, hogy a végzett hallgatók képesek legyenek marketing szakértői és marketingmenedzseri feladatokat ellátni egy-egy marketing-részterület vonatkozásában. A képzés arra törekszik, hogy a végzett hallgatók képesek legyenek a marketingfunkció szempontjait képviselni a vállalaton belül és együttműködni más funkcionális szervezeti egységekkel és külső marketing szolgáltatókkal.
A képzés nagy hangsúlyt fektet a közgazdasági összefüggések megértésén alapuló analitikus gondolkodásmód, stratégiai szemléletmód, és vevőközpontú felfogás kialakítására. A képzés célja, hogy a hallgatókat olyan kompetenciákkal vértezze fel, amelyek segítségével a digitalizálódó marketingkörnyezet kihívásainak meg tudnak felelni. A szakon végzettek felkészültek tanulmányaik doktori képzésben történő folytatására.
A két féléves képzés során kiemelten kezeljük a marketingstratégia tervezésének módszereit, amelyek hozzájárulnak ahhoz, hogy a hallgatók a végzést követően legyenek képesek környezetorientált és adatvezérelt szemléletben elemezni és megtervezni a piaci pozíció javítására irányuló innovatív marketingstratégiát.
A hallgatók tanulmányaik során a választott specializáció (Digitális innováció a marketingben, Ellátási lánc innovációja) ismereteinek elsajátítása és azok gyakorlatban történő alkalmazásának eredményeként munkaerőpiaci előnyökre tehetnek szert.
A diploma lehetőséget biztosít marketingvezetői pozíció betöltésére, stratégiai tanácsadói szerepkörre, vagy további tudományos kutatások folytatására is.

Marketingstratégia és -innováció mesterképzési szak

A mesterképzési szak megnevezése
Marketingstratégia és -innováció mesterképzési szak

Oklevélben szereplő szakképzettség megnevezése
Okleveles marketing menedzser marketingstratégia és -innováció szakon

Képzési forma
nappali, levelező (Oktatás havonta 2 alkalommal)

Képzési idő
2 félév

Képzés nyelve
magyar, angol

Tandíj
Nappali: 500 000 Ft / félév
Levelező: 500 000 Ft / félév
Ez a képzés diákhitellel is finanszírozható
Kérdés merült fel benned?
Írd meg nekünk!

